PREKIŲ PRISTATYMAS:

Užsakytos prekės (kartu su išrašyta sąskaita – faktūra) pristatomos kurjeriniu paštu, Jūsų registracijos formoje nurodytu adresu. Prekės yra pristatomos per 2-3 dienas, jei pirkėjas nenurodo kitos prekių pristatymo datos, kurią gali pasirinkti darydamas užsakymą ir, jei užsakyta prekė yra pardavėjo sandėlyje. Prekės per anksčiau nurodytą terminą yra pristatomos tik tada kai pardavėjas gauna apmokėjimą už prekes, išskyrus atvejį, kai už įsigytas prekes pirkėjas sumoka grynais pinigais prekių pristatymo metu.

Tuo atveju, kai užsakytos prekės pardavėjo sandėlyje nėra, bet pardavėjas gali gauti pirkėjo užsakytų prekių, pardavėjas, gavęs užsakymą, apie tai informuoja pirkėją ir nurodo terminą per kurį prekė bus pristatyta. Šiuo atveju prekės pristatymo terminas negali būti ilgesnis nei 30 dienų nuo prekės užsakymo dienos, dažniausiai trunkantis laukimo laikotarpis  apie savaitę arba pusantros savaitės.

Tuo atveju, kai užsakytos prekės pardavėjo sandėlyje nėra ir pardavėjas negali gauti pirkėjo užsakytų prekių, jis nedelsdamas apie tai informuoja pirkėją ir kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per trisdešimt kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią sužinojo arba turėjo sužinoti, kad negali gauti pirkėjo užsakytų prekių, grąžina pirkėjui įmokėtas sumas.

Akcijos bei kainos el. parduotuvėje gali skirtis nuo "PASAŽO" parduotuvėse esamų kainų ir taikomų akcijų.
Dovanų kuponui netaikomos nuolaidos ir jis nedalyvauja išskirtiniuose pasiūlymuose. 

Visą informaciją apie konkrečių prekių pristatymo terminą galima sužinoti tel. +370 686 50517 arba el. paštu info@jojimoprekes.lt

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Kokybišką, tačiau nepatinkantį daiktą, jeigu tai nėra balnas, galima reikalauti pakeisti, jeigu daiktas nebuvo naudojamas, nesugadintas ir nepraradęs prekinės išvaizdos. Pirkėjas per 14 dienų nuo daikto pardavimo jam dienos, turėdamas įrodymus, kad daiktą pirko iš to pardavėjo, turi teisę pareikalauti pakeisti nusipirktą daiktą analogišku, kitos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktu. Jei pardavėjas neturi pakeisti tinkamos prekės, pirkėjas per 14 dienų turi teisę grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Tačiau, jei pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą ir pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama ar kiti teisėti pirkėjo reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus. 


Grąžinant prekę atgal, prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Prekės grąžinimo išlaidos apmokamos tik tuo atveju, jei pristatyta prekė buvo nekokybiška.

Nekeičiamos ir negrąžinamos prekės: balnai (dėl kilusių klausimų dėl išmatavimų rekomenduojama konsultuotis su parduotuvės personalu) ir ne pagal savo paskirtį naudojamos prekės.


Įsigijęs netinkamos kokybės prekę vartotojas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti netinkamos kokybės prekę pakeisti tinkamos kokybės preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą, per protingą terminą neatlygintinai pašalinti daikto trūkumus ar pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.


Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pirkėjas turi savo reikalavimus pateikti pardavėjui raštu. Vartotojas privalo kreiptis į pardavėją ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią vartotojas sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių interesų pažeidimą. Pardavėjas privalo išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, jei reikia, pagrįstą dokumentais.


Kiti kilę nesutarimai tarp pirkėjo ir pardavėjo sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.

Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“ ir 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.

ATSISKAITYMO BŪDAI:

Patikslinus Jūsų užsakymą, elektroniniu laišku Jums bus išsiųsta išankstinio apmokėjimo sąskaita (per 24 valandas nuo užsakymo gavimo), kurią turėsite apmokėti per dešimt darbo dienų nuo jos gavimo. Per minėtą terminą gavę Jūsų apmokėjimą, pristatysime užsakytas prekes (kartu su sąskaita – faktūra) kurjeriniu paštu, Jūsų registracijos formoje nurodytu adresu. 

Prekių gavėjas turi galimybę už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais, įteikiant siuntą. Paslaugos kaina su siuntimu 4.99 Eur.